Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti
Večeřová, Jiřina ; Procházková, Veronika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti. Práce se zabývá hodnocením hotelových služeb a oblastí, které souvisí s jejich zajištěním. Obsahuje návrhy na personální zabezpečení, zlepšení ubytovacích služeb, zlepšení technického zázemí a také finanční vyhodnocení návrhů.
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
Hodnocení marketingové komunikace hotelu Klášter Teplá
Veverková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace ve vybraném hotelu a na základě toho vytvořit návrhy pro její zlepšení. První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingu služeb, což vychází z prostudování sekundárních dat. Druhá část práce se zabývá analyzováním současných nástrojů marketingové komunikace hotelu. Výsledkem této analýzy jsou návrhy na její zlepšení a zefektivnění, které mají vést ke zvýšení návštěvnosti hotelu a zlepšení ekonomické situace. Je navrženo několik nástrojů, které by mohly být vedením hotelu využívány.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti
Večeřová, Jiřina ; Procházková, Veronika (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení služeb hotelu Avanti. Práce se zabývá hodnocením hotelových služeb a oblastí, které souvisí s jejich zajištěním. Obsahuje návrhy na personální zabezpečení, zlepšení ubytovacích služeb, zlepšení technického zázemí a také finanční vyhodnocení návrhů.
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel.
Mišková, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání hotelových recenzních portálů u zákazníků Hotelu Louren, který byl zpracováván na základě dotazníkového šetření. Záměrem šetření bylo zjistit, zda se hosté hotelu řídí recenzemi a jaký jim přikládají význam. Výstupem práce je postavení sociálních sítí a recenzných portálů v současném hotelovém marketingu a jejich případný vliv na zkvalitňování služeb v daném hotelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.