| |
|
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
|
| |
|
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
|
| |
|
Návrh na zlepšení organizace práce v Grand Hotelu Brno
Svobodová, Silvie ; Zoder, Martin (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení organizace práce v Grandhotelu Brno. Jsou zde vymezeny základní pojmy týkající se organizace práce, řízení hotelového provozu. Práce poukazuje na nedostatky v organizaci práce z pohledu zaměstnanců Grandhotelu Brno, které vyplynuly z dotazníkového průzkumu názorů zaměstnanců a obsahuje návrhy na jejich možná zlepšení.
|
|
Hodnocení marketingové komunikace hotelu Klášter Teplá
Veverková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace ve vybraném hotelu a na základě toho vytvořit návrhy pro její zlepšení.
První část práce je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu
a marketingu služeb, což vychází z prostudování sekundárních dat.
Druhá část práce se zabývá analyzováním současných nástrojů marketingové komunikace hotelu. Výsledkem této analýzy jsou návrhy na její zlepšení a zefektivnění, které mají vést ke zvýšení návštěvnosti hotelu a zlepšení ekonomické situace. Je navrženo několik nástrojů, které by mohly být vedením hotelu využívány.
|
| |
|
Návrh na zlepšení nabídky hotelových služeb
Jašová, Zuzana ; Král, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro Hotel Pod Zámkem ve Velkém Meziříčí. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení návštěvnosti hotelu a restaurace.
|
|
The impact of social media and hotel review sites on the quality of services in selected hotel.
Mišková, Zuzana ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání hotelových recenzních portálů u zákazníků Hotelu Louren, který byl zpracováván na základě dotazníkového šetření. Záměrem šetření bylo zjistit, zda se hosté hotelu řídí recenzemi a jaký jim přikládají význam. Výstupem práce je postavení sociálních sítí a recenzných portálů v současném hotelovém marketingu a jejich případný vliv na zkvalitňování služeb v daném hotelu.
|